W internecie można znaleźć co najmniej kilkanaście przepisów na diety redukcyjne. Każda kieruje się absolutnie innymi regułami a po wszystkich można osiągnąć również inne rezultaty. Należałoby w związku z tym dowiedzieć się, jakie plany żywieniowe cieszą się najogromniejszą popularnością oraz czy ich stosowanie jest w pełni bezpieczne dla całkowitego stanu zdrowia. • Dieta Dukana - doktor Dukan to profesjonalista, który po wielu latach badań prowadzonych nad nadwagą oraz otyłością doszedł do wniosku, że skutecznym sposobem na redukcję masy ciała ma prawo być białko. Jego dieta wobec tego opiera się w głównej mierze na wzmożonej ilości spożywanego każdego dnia nabiału. Rezultaty, zdaniem profesjonalistów oraz osób stosujących, są w rzeczywistości imponujące. Tu jednakże wiele do życzenia w tym zakresie pozostawiają efekty uboczne, do jakich zalicza się chociażby dysfunkcja nerek. • Dieta 1500 kcal - perfekcyjna, jeżeli chodzi o bezpieczeństwo, dieta polegająca na dostarczaniu do organizmu ludzkiego znacznie mniejszej ilości energii, niż wynosi dzienne zapotrzebowanie dorosłego człowieka. Istnieją także inne formy w obrębie tego programu żywieniowego. Mowa tutaj pomiędzy innymi o diecie 1200 i 1000 kcal. W obydwu przypadkach jest to jednakże głodówka, która niczym nie przypomina zdrowego odchudzania. Przy diecie 1500 kcal nie pojawiają się żadne poważne efekty uboczne, jakie zdołałyby zagrażać życiu a jako bonus osoby wykorzystujące zdobędą pełne nasycenie! Co to oznacza? Przy tym programie żywieniowym nie czuje się głodu. Istnieje jeszcze wiele innych typów diet, ale to te dwie powyższe cieszą się najogromniejszą popularnością zarówno wśród ludzi wykorzystujących, jak i pośród ekspertów.
Dalsze informacje na stronie: skuteczne tabletki na odchudzanie